Re: tpsa, ppp i bonus pack

Autor: Bartlomiej Rajwa (rajwa_at_aragorn.mol.uj.edu.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 14:48:30 MET

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Nie wiem, ja mam to samo. Probowalem patchowac TCP/IP, PPP,
> sprawdzilem kilka shareware-owych diallerow - bez rezultatu.
> Z Telbankiem mi sie laczy, ale za to Telbank jako taki
> chodzi makabrycznie.

Pewnie to co napisze nie wniesie do dyskusji nic nowego, a moze wrecz
was przygnebi, ale udalo mi sie za pierwszym razem i bez najmniejszych
problemow polaczyc z TP S.A. przez Internet Connect. Dzialalo znakomicie
(modem Haeussler V34 - czyli po prostu Boca sprzedawana pod inna nazwa w
Niemczech).

Bartek Rajwa

---
rajwa_at_aragorn.mol.uj.edu.pl