Poszukuje

Autor: krzeminska <krzeminskadorota_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 14:37:42 MET

Dzień dobry
Trafiłam na tę stronę przypadkiem szukając informacji o rzemieślnikach, którzy mogliby wykonać świeczniki z Tombaku metoda (nie jestem pewna czy właściwie to nazwałam) traconego wosku, ręcznie.
Znajoma osoba z Niemiec poszukuje rziemieslnika, który na zlecenie mógłby wykonac świeczniki. Ten temat jest mi zupełnie obcy i niewiele do tej pory znalazłam informacji. Jeśli Państwo mają jakiekolwiek informacje na ten temat to prosze o kontakt. Mieszkam w województwie warmińsko mazurskim. Jeśli w tych okolicach jest taki rzemieślink, to chętnie Firma z Niemiec nawiązała by z nim współpracę.
Z poważaniem
Dorota Krzemińska