Re: powitanie

Autor: BUCZEK Jerzy <jerzy.buczek_at_belgacom.net>
Data: Sat 12 Aug 2000 - 23:52:59 MET DST

Dobry wieczor!
Jestem pracownikiem firmy wydawniczo-ksiegarskiej, specjalizującej się w
handlu wydawnictwami naukowo-technicznymi w skali światowej.
Oferuję pomoc w znalezieniu dowolnego tytułu, w dowolnym języku i z
dowolnego kraju, także informacji o książce, cenie, zawartości i spisie
treści, w miarę możliwożci. Oczywiście trzeba znać chociaż tytuł i autora.
Oferuję pomoc w znalezieniu informacji na temat przemysłu metalurgicznego i
odlewniczego na terenie Belgii, także, ewentualnie, pomoc w nawiązaniu
kontaktów naukowych czy handlowych.
Jeżeli ktoś chciałby prowadzić ze mną korespondencję po francusku to proszę
bardzo, me voila, a votre service.
Salut, bon week-end i przyjemnej niedzieli.
jerzy.buczek@belgacom.net
jotbe_yes@hotmail.com
tel.: 32 4 342 01 10
fax: 32 2 610 41 12 (także automatyczna sekretarka)