Re: trochę off- topic

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Oct 2005 - 17:23:51 MET DST

Użytkownik "Marek Battek" <Marek.Battek@pwr.wroc.pl> napisał
w wiadomości news:mailman.144.1128322602.509.mineraly@man.lodz.pl...

> Miałem niestety dość ciężkie kilka ostatnich miesięcy, [...] Nastrój
> przez to mam niestety nienajlepszy, nie pojawiałem się też na liscie.

Zostawiam przeto wątek cmentarny i dla poprawy nastroju coś z Zalesia.
Chyba Ci Marku wspominałem kiedyś o sympatycznym małżeństwie
Polaków którzy wynajęli w Zalesiu dom i często bywają tam w weekendy.
To właśnie o nich dowiedziałem się, że gdzieś na stoku góry jest ukryte
wejście do kopalni, zaś dom który wynajmują jest własnością stryja
Milana Janaty, niegdyś górnika kopalni uranu, pana Josefa Matuszki.
http://mineraly.pg.gda.pl/promieniotworczosc/zloze_javornik_zalesi.html
Jak widzisz - Zalesie, kopalnia, a wokół niemal "sami swoi", ale nie koniec
na tym. Ostatnio, zaproszony na kawę siedzę grzecznie z gospodarzami
przy chałupie. Rozmowa snuje się wokół kopalni uranu, wspominam
naszą wpólną wyprawę pod ziemię, pada Twoje nazwisko i co się
okazało? To mianowicie, że Marek Battek nie jest osobą obcą moim
gospodarzom. :-) Z pewnością znajomość ta wywodzi się z Wrocławia,
ale nic ponadto nie potrafię Ci powiedzieć, bo jakkolwiek było to już
moje chyba piąte z nimi spotkanie, tośmy się sobie nawet nie zdążyli
przedstawić. Ot, ja człowiek co wyłazi z lasu i oni sobotnio - niedzielni
mieszkańcy osady Zalesie. :-) Zrób Marku przegląd swoich znajomych
z Wrocławia, może spotkacie się kiedyś w Zalesiu. Małżeństwo w wieku
około 50 lat, bordowy samochód, bardzo sympatyczni. Mężczyzna
wspomniał Twojego ojca jako także związanego z turystyką (czy też
wspinaczką) górską. Jeżeli to jakaś stara i dawno nie odświeżana
znajomość i nie zdołasz jej wygrzebać z pamięci, to przy najbliższej
okazji sam zapytam skąd Cię znają. Tak czy inaczej to miłe, że są takie
magiczne miejsca, gdzie niespodziewanie można spotykać znajomych
naszych znajomych. :-)

                                                    Andrzej.