Autor: Krzysztof Łobos (lobos_at_manager.ae.wroc.pl)
Data: Mon 17 Jun 2002 - 08:57:04 MET DST

Cześć,
poszukuję osób chętnych do wymiany trochę rzadszych minerałów polskich. Ja ze swojej strony posiadam do wymiany takie rzeczy jak: erytryny, andaluzyty, korundy, tytanity, beryle, dysteny, aksynity, wezuwiany. Nie mam w kolekcji dolnośląskich spineli (z wyjątkiem żelazowych i chromowych rzecz jasna), topazów, minerałów srebra, antymonitu, innych rzadszych kruszcowych. Jeśli zbierasz rzadkości z obszaru Polski i chcesz się wymienić pisz pod adres lobos_at_manager.ae.wroc.pl (mieszkam we Wrocławiu) Krzysiek