Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 12:13:19 MET DST

Witam.
Zdobylem adres producenta pudelek na okazy. Niestety (dla wiekszosci z Was) siedziba firmy jest w Czechach. Ja sie tam wybieram po pudelka dla siebie i dla znajomych. Jezeli ktos bedzie zainteresowany, to moge przywiezc i dla niego.

Nie wiem jeszcze jakie dokladnie rodzaje tam produkuja. Wiem tylko o 2 rodzajach.
Pudelka 36x36mm H=15mm
Pudelka 56x36mm H=15mm
Teraz kazde pudelko ma w sobie gabke wylozona materialem bialym lub czarnym do wyboru. Dzieki temu np. plytki meteorytow siedza w tym jakby byly dla nich te pudelka robione. Nic nie lata, nie obija sie. Pudelka sa wyjatkowo szczelne. Mozna powiedziec hermetyczne.
Dodatkowo mozna dokupic do tego wytloczke w ktorej miesci sie 18 boxow 56x36. To samo jest dla tych malych, ale nie wiem ile ich tam wchodzi bo nie kupowalem. Wytloczka jest zrobiona z plastiku powleczonego jakby zamszem. 1 klasa.

Na gieldzie w Tisnovie 20szt boxow 56x36 kosztowalo jakies 70kc a podstawka tyle samo (czyli komplet jakies 15zł). Te mniejsze pewnie beda tansze.

Zdjecia tego sa na FTP listy mineraly.
katalog MC/pudelka/

 http://www.minerals.inpoland.com     beeper_at_alpha.pl
 http://www.vistapro.alpha.pl