Re: co taka cisza ?

Autor: Anna Górecka <agorecka_at_ck-sg.p.lodz.pl>
Data: Sun 11 Oct 1998 - 15:41:29 MET DST

Struna wrote:

> panie administator ale pan jest stanowczy , gratuluje zaraz nikt nic nie
napisze i
> bedzie mial pan swiety spokoj z jakimis glupimi mailami od glupich
uzytkownikow listy

Struna wrote:

> to sie zdecyduj na jaks jedna liste i spox.
>
> --
> --------
> Struna
> --------

I to wszystko przyszlo do mnie w ciagu pieciu minut. Gratuluje. Podziwiam.
Wyrazy nie wiem czego. Jestem oszolomiona i mysle, ze nie jestem w stanie
wiecej wchlonac tych wspanialosci.

Moze rzeczywiscie przeniesc te bzdety na prywatny grunt? Lista jest o tyle
wspaniala, o ile wspaniale listy na nia przychodza. A przeciez jest tyle
miejsc w Internecie, w ktorych tego rodzaju tworczosc jest rzecza jak
najbardziej naturalna... Mysle, ze dostatecznie duzo. Po co tworzyc nowe?

A tu byla cisza. I komu to przeszkadzalo...

    Anna Górecka