Re: news.man.lodz.pl

Autor: V S <vstroins_at_sn.no>
Data: Wed 29 May 1996 - 01:15:36 MET DST

> Drogi uzytkowniku, sa dwie metody czytania i korzystania z list
> dyskusyjnych. Ty stosujesz czytanie newsow ja zrobilem subskrypcje.
> Jesli jestes nawet podlaczony do jakiegos watku to subskrybenci listy
> nie wiedza co to za watek. Wiec (na przyklad ja) nie wiem z jakiego
> powodu napisales na liste. Jesli mi to przyblizysz to byc moze przyznam
> ci racje. Ale na razie to nie wiem komu wspolczuc.
>
> Pozdrowienia. Romek

Drogi Romku.
Dziekuje Ci za oswiecenie. Nie wiedzialem o mozliwosci o ktorej
wspomniales jako, ze jestem powiedzmy raczkujacy news'owiec.
Chodzilo mi oto, ze u korzenia calej afery dyskusyjnej Joanna Kryger
oglosila zamkniecie servera na jakis czas. I ja jako raczkujacy
uzytkownik tegoz servera wyrazilem swoje ubolewanie nad tym faktem. I
stad cala afera. Mam nadzieje, ze sobie sprawe wyjasnilismy i uscisniemy
prawice, co niniejszym czynie.
Z pozdrowieniami
Uzytkownik Wiktor