Re: Polaczenia

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl>
Data: Tue 14 May 1996 - 16:37:41 MET DST

W Polsce polaczenia sa szybkie. Od paru dni korzystam z WWW
w Warszawie, Krakowie i Lodzi bez zadnych problemow.
Polaczenia ze swiatem w godzinach pracy sa wolne a czasami
niemozliwe.
Polaczenia ze swiatem w nocy (godziny popludniowe w Stanach)
sa wystarczajaco szybkie.

Z tego co wiem to kanal przez Norwegie jest zablokowany
i caly ruch musi isc innymi drogami.