Re: Pomiar stężenia molowego

Autor: Michal Walczak <walczus23_at_yahoo.com>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 13:02:15 MET

To chyba tak nie dziala... Kolezanka u nas probowala to zrobic na kilka sposobow m.in. probe na oznaczenie zelaza, ale raczej tu sie nie uzyska precyzyjnych wynikow. Teraz probuje uzyc spektroskopii LIBS na wydziale Podstawowych Problemow Techniki PWr, ale tez sa jakies problemy. To co jeszcze mozna zrobic to proba mineralizacji tj. przeprowadzenie ferrytu (Fe3O4) do latwooznaczalnej soli... Kulki, ktore ona bada to Fe3O4@Au czyli ferryt oplaszczony zlotem.

Pozdrawiam
Michal