Re: metaliczne zelazo w platkach sniadaniowych? 235/10A

Autor: Paweł Hańczur <sinuhe-1980_at_tlen.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 13:14:50 MET

krystian pisze:
> Znalazlem w sici filmik, ktory pokazuje, ze magnesem mozna wydobyc zelazo z platkow sniadaniowych. Czy to znaczy, ze ktos tam dosypuje to zelazo w postaci metalicznej?
> Filmik jest na stornie:
> http://www.newscientist.com/hamster.ns?pg=ourvideos&ourvideo=5

Niespecjalnie się to robi. Zużywające się maszyny, śmieci z
półproduktów. Kawał techniki jest w zakładach spożywczych postawiony
tylko po to by np. z jabłek co przyjechały ciągnikami/wagonami wyciągnąć
resztki narzędzi, połamanych wiader itp:) W znanym mi "z opowieści"
bliskiej osoby zakładzie jest wystawa takich znalezisk.

--
PH