Re: p³ytki

Autor: matey23 <matey23_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 13:06:01 MET

Witaj,
Widze ¿e ma Pan w ofercie p³ytki do TLC.
Chcia³bym sie na razie tylko dowiedzieæ ile kosztuj±
u Pana najtañsze p³ytki do TLC w indykatorem UV.
Wielko¶æ tez jest dowolna ;) wa¿ne ¿eby by³y tanie,
jestem pasjonatem chemii i chcialbym zacz±æ przygote z TLC.
Ile p³ytek by³oby w jednym opakowaniu. Mo¿e ma Pan jakie¶ ksi±¿ki
na ten temat. Na razie tylko pytam bo pieniêdzy nie mam,
ale je¿eli bêdzie dosyc tanie postaram sie cos uzbieraæ.
Mateusz