Re: Re[2]: Jak wykryć jony chlorkowe w mieszance I i II grupy anionow?

Autor: Michael Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 23:30:25 MET DST

Dnia 10-04-2006 o godz. 22:01 bzunia@o2.pl napisał(a):

> [...]

No tak :). Podejrzewam że wszystkie halogenki srebra zachowują się w ten sposób :D. Ciemnieja po ekspozycji UV. Poza tym na ile reakcja z chloraminą jest reakcją charakterystyczną na brom w obecności jodu ?

MdG

Wygraj bilety na ROSKILDE!
 http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Froskilde.html&sid=716