Re: glukozamina

Autor: <porno_pasterz_at_tlen.pl>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 22:27:18 MET DST

na zwykłych goglach też wyskakuje kilkadziesiąt tysięcy różnych
stron ale większość to bezwartościowy chłam marketingowy chwalący
suplementy , piguły i tak dalej a jak się już trafi coś
merytorycznego to dotyczy biologicznych skutków działania
glukozaminy albo jej losach w organiźmie!! a ja szukam informacji o
chemi tych zwiążków!! ewentualnie o ich kompleksach z metalami!!