Re: Studia

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 17:26:30 MET

To akurat nie bylby lot w ciemno. Kierunkow studiow
jest kilkanascie. Od typowo technicznych -
materialoznawstwo i nanotechnologia poprzez
elektryczny az po typowo scisle - chemia z fizyka.
Uniwersytet nazywa sie National Taipei University of
Technology. Bardzo przyjemna szkola. Zreszta, studenci
z Polski studiuja juz na uczelniach Taiwanskich wiec
nie jest to taka ciemna sprawa. Jest inna rzecz -
poniewaz zainteresowanie bylo zerowe, wiec z Polska
dajemy sobie spokoj.

Jurek