Re: Polialkohol winylowy

Autor: :-) <sssskrzynka_at_poczta.fm>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 21:34:06 MET

> Witam serdecznie,
>
> wczorajszy strach mojej koleżanki mnie przeraził, szuka jakiekolwiek
> informacje na temat polialkoholu winylu (PVA) , dokładne reakcji
> sieciowania, ma coś o sieciowaniu z kzremianami , ale wspominała mi, że
> potrzebuje innych przykładów.
>
> Proszę więc o pomoc link wyszukiwania informacji o polimerach bądź
> dostępną publikację, nawet tytuły książek. No nie wiem cośkolwiek,
>
> pozdrawiam
>
> Anka Skórska

Czesc:)
http://www.materialy.dydaktyka.agh.edu.pl/dydaktyka/chemia/a_e_chemia/8_chemia_organiczna/08_01_00.htm

http://www.sciagawa.pl/a/2226.html

http://wizard.ae.krakow.pl/~szczer2a/rodzaje2.html

to wszystko co udalo mi sie znalezc. mam nadzieje, ze te materialy pomoga Ci.. ostatnio nie za czesto siedze na necie, poniewaz mam studniowke & klase maturalną wiec wiesz.. ;> :)
Pozdrawiam
Zuza

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837