Re[2]: Osad

Autor: Dominik <domin54_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 14:03:21 MET

KJ> Może ołów z czarnej farby w gazecie? Ale żeby miał właœciwoœci
KJ> przeciwbólowe?
KJ> No może co najwyżej zatruć zęba -- to jest podobno jakaœ metoda ich
KJ> "leczenia".

    Postanowilem wypróbować dziwny przepis. Gazeta sie spalila. Popiol
    zdmuchnalem, talerz ledwo sie nagrzal. Byc moze to jakis wiekowy
    ludowy przepis, a kiedys talerzy z Arcopalu(R)(TM) nie bylo, tylko
    stary, dobry fajans..

KJ> PS Nie udało mnie się otworzyć wskazanego linku -- nie mam IE >4.0
KJ> (I bardzo bym się zdziwił, gdybym go miał...)

    Ta encyklopedia jest miejscami b. ciekawa, miejscami zas -
    naprawde dziwna. Moze wiec warto przelamac opory i klikajac
    Start -> Uruchom wpisac adres strony.

Pozdrawiam,
Dominik.