Re: 200 stopni

Autor: Krzysztof Kleszcz <klechu13_at_poczta.okay.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 18:58:52 MET DST

Hello Sebastian,

Thursday, October 28, 2004, 7:50:49 AM, you wrote:

SŻ> Witam wszystkich
SŻ> Kto z Was chciałby mi trochę doradzić, korzystając z własnych doświadczeń?
SŻ> Sporadycznie korzystam z temperatur w granicach "200 Celsjuszy". Do tej pory
SŻ> stosowałem glicerynę jako przenośnik ciepła, ale mam dość sprzątania wokół
SŻ> po zakończonym wygrzewaniu.
SŻ> Co powiecie na temat olejów mineralnych lub olejów silikonowych?

Hmm ja stosowalem olej roslinny i samochodowy - oba troche
smierdzialy, dodatkowo samochodowy zaczynal dymic w okolicach
180stopni
Szkoda ze piasek nie wchodzi w gre, naprawde zdaje egzamin.
Slilikonowych nie stosowalem, slyszalem jedynie ze sa b dobre (i chyba
drogie niestety)
pozdrawiam
Krzysiek Kleszcz