(brak tematu)

Autor: Krzysztof <chemik29_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 00:04:05 MET DST

Witam
Wlasnie zapisalem sie na liste, wiec chcialem sie przedstawic zeby nie wyjsc
na hama :)
Nazywam sie Krzysztof, obecnie walnie mi 22 lata, chemia interesuje sie od
podstawowki, co przeszlo na wybor szkoly (technikum chemiczne), obecnie
pracuje w firmie dystrybujacej i produkujacej odczynniki.

Mam pytanie odnosnie substancji 1metylo 2 pirolidon (NMP) ktory jest podobno
bardzo silnie polarnym rozpuszczalnikiem. Moze wie ktos czy istnieje inny
rozpuszczalnik o takich wlasnie wlasnosciach ale bardziej dostepny?

Pozdrawiam
Krzysztof