Re: Re[2]: fluoresceina

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 21:42:41 MET DST

------------------------
> Oczywiscie chodzilo mi o rozklad termiczny pod cisnieniem
> atmosferycznym.
> A jak "ciekawie" mozna ja jeszcze zmodyfikowac, poza reakcja z
> bromem, kiedy powstaje eozyna?
Poddaj reakcji z ozonem. powinieneś otrzymać ciekawe produkty rozkładu.
Jeszcze lepiej - poddaj fotolizie promieniowaniem UV, ale zmierz wcześniej
widmo absorpcji fluoresceiny i dobierz lampę UV emitującą odpowiednie
długości fal. Fotochemia jest jeszcze ciekawsza niż biochemia.
sp