Re: Bialy fosfor

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 22:25:43 MET DST

---------------
> Myślę, że Brandt ogrzewał to wszystko z węglem. To typowe
> dla alchemików.
> Wojtek
Masz rację Wojtku. Gdy byłem bardzo bardzo bardzo młody (chyba w wieku
Dumina ), próbowałem ten eksperyment alchemika odtworzyć. Najtrudniej było
zdobyć ten ciekły substrat, a do tego dosypwałem węgiel drzewny i (nie wiem
po co, ale tak było w przepisie alchemicznym) - zwykły piasek. Nic mi nie
wyszło, żadnego świecenia nie otrzymałem.
sp