Re[2]: Edytory wzorow chemicznych

Autor: Wojciech Wojtowicz <wwojtek_at_star.iinf.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 19 May 2004 - 13:11:48 MET DST

Witaj Jerzy,

JP> Kolego Wojtku,

JP> Jesli mi wyluszczysz jak to zrobic bezblednie - to cie
JP> ozloce. Sek w tym iz wine ktorego instalowalem nie
JP> chce dzialac plynnie pod fedora. O uruchomieniu
JP> chemwind'a nawet nie mam co marzyc. Robie pewnie jakis
JP> blad, tylko nikt dotychczas nie potrafi mi wskazac
JP> jaki i gdzie.

Jak dało sie juz zauwazyc (i przczytac) pojawiła sie juz fedora2 i w
jej skład wchodzi wine.

Nie wiem co rozumisz pod pojeciem "działac plynnie". Moze to wina
komputera (nie wiem jakš masz maszyne, wiec trudno cokolwiek
powiedziec).

Jezeli bedš jakie sproblemy, zapraszam na piv.

--
Pozdrowienia,
 Wojciech Wojtowicz    mailto:wwojtek@star.iinf.polsl.gliwice.pl