Re: Odczynniki

Autor: Krzysztof Tritt <agrest_at_terramail.pl>
Data: Sun 09 May 2004 - 19:09:07 MET DST

> Chyba rzyjemy w wolnym kraju i jezeli myslisz o ich toksycznosci no to
> przeciez kupujacy musi miec tego swiadomosc i:

tak, ZYJEMY, w wolnym kraju, a kupujacy powinien miec swiadomosc, ale
niestety wiekszosc jej ne ma

> Krzywde mozna zrobic (sobie lub innym) metalowa rurka kawalkiem linki lub
> kamieniem (absurdem bylo by zbieranie waszystkich).

kiepskie porównanie, jakie "pole razenia" rurka z czyms tam np. z jadem
kielbasianym ???

> Bezpieczenstwo nie powinno polegac na tym ze sie czegos zakazuje
prewecyjnie
> ale na tym ze ludzie sa wystarczajaco madrzy aby sami glupich (i zlych)
> zeczy nie robic.

heheheh, UTOPIA :-)

> Wolnosc polega na nie czynieniu krzywdy drugiemu czlowiekowi (pojecie
> krzywdy rozumiem bardzo szeroko)

jak szeroko??

> Bardzo drzaznia mnie ówagi ...

naprawde nie wiem, czy se jaja robisz z ortografii, czy chcesz takimi
pstrymi bledami zatuszowac swój wiej , czy co
narazie czytajac swietnie sie bawie :-)

> TERAZ PROPONUJE NOWY TEMAT:
> "Jakie substancje powinny byc sprzedawane, a jakie nie (z argumentacja)"
> Wszyscy dyskutanci to swiatle (raczej) umysly i na pewno cos madrego
> powiedza.

zdaje sie ze juz na ten temat byla dyskusja :-)

> Z powarzaniem:

"JAK TERZ NAPISALEM WYRZEJ ROSBAWILO MNIE CZYTANIE TEGO LISTU, SZCZEGULNIE
PISOFNIA, ALE POMIMO FSZYSTKO SAM PISZESZ MONDRE WYPOWIEDZI, NAPISZ NAM JAK
MORZNA TRAKTOWADZ TFOJA WYPOWIEZ POWARZNIE SKORO WALISZ TAKIE BYKI , ALBO
BADZ POWARZNY I DAJAC POWARZNA WYPOWIEC PISZ JEDNAK URZYWAJADZ NASZEGO
JENZYKA I PISOWNI ALBO ZAZNACZ NA KONCU RZE SE JAJA ROBSZ"

Agrest

ps