Re: Re[2]: Drobna kwestia techniczna

Autor: Tomek Ganicz <tg_at_bilbo.cbmm.lodz.pl>
Data: Sat, 13 Mar 2004 13:37:29 +0100 (CET)

Michal Nejman napisał(a):

> W ramach wyjasnienia, "The Bat" ma az 5 opcji przetwarzania
> potwierdzen przeczytania. To, ze Tomkowi sie wywietla okienko wynika z
> zaznaczenia opcji "pytaj przed wykonaniem". Mozna to wylaczyc i wtedy
> program przetwarza automatycznie wybrana opcje (mozna ustawic
> ignorowanie wszystkich potwierdzen, odpowiadanie na wszystkie w
> wyslaniem natychiastowym badz dodac do koleji, jest tez mozliwosc
> edycji danego potwierdzenia).
> Czy Pegasus ma tez tyle opcji odnoscnie potwierdzenia? I w czym jest
> lepszy poza tym ze jest darmowy od The Bat? Ma filtry antyspamowe?

No wlasnie - tyle, ze mi opcja automatycznego ignorowania tez nie
odpowiada, bo w przypadku niektorych maili, na ktore nie mam w danym
momencie czasu odpowiedziec albo musze sie dobrze zastanowic co
odpowiedziec, lubie wyslac jednak potwierdzenie, zeby tek ktos kto
do mnie wyslal mail nie czul sie olewany.

Nie podobaja mi sie tez insynuacje ze uzywam scracowana wersje TheBata.
Tak sie sklada ze mam calkiem legalna licencje.

> Poza tym potwierdzenie przeczytania patrzac od strony protokolu
> pocztowego, znajduje sie poza naglowkami glownymi w tzw seksji
> naglowkow zaczynajacych sie od X-... Naglowki te mozna ustawic
> praktycznie dowolnie i trudno by wlasciciel czy moderator grupy
> ingerowal w ta "dowolnosc", ktora odnosi sie do autora listu.

No wlasnie - na grupe nie powinny trafiac maile domagajace sie
potwierdzenia. To jest elementarz konfigorowania takich grup.

Z tego wszystkiego jest ogolnie jeden wniosek - mam dosc tej grupy
dyskusyjnej i pora sie z niej wypisac.

Polimerek.