Drobna kwestia techniczna

Autor: Tomasz Ganicz <tg_at_bilbo.cbmm.lodz.pl>
Data: Fri, 12 Mar 2004 09:30:03 +0100

Ja tylko w drobnej kwestii technicznej.
Czy moglibyście się powstrzymać od wysyłania na grupę
maili, które automatycznie domagają się potwierdzenia odbioru?
Nie widać żadnego głębszego sensu wysyłania tego radzaju maili
tutaj, a wiele osób (w tym np: ja) ma wyłączone automatyczne
wysyłanie potwierdzenia i za każdym razem gdy ktoś na listę wyśle
mail domagający się potwierdzenia otwiera mi się okno
pytające się czy takie potwierdzenie wysłać.
Pomysł, żeby ustawić swój program pocztowy tak, żeby automatycznie
generowal i odsyłał potwierdzenia nie jest najlepszym pomysłem bo
wtedy odsyła się takie potwierdzenia także tym z którymi nie chce
się wogóle korespondować.

---
Tomasz Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli/kontakt.html