Autor: Tomasz Plucinski (tomek_at_chem.univ.gda.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 12:15:55 MET

> Ja mam pomys? dla wszystkich ustawodawców
> Najlepiej policzy? wszystkich chemików , terrorystów i producentów
> narkotyków a nast?pnie:
> (Oraz poprzedni list nt. fosforku cynku)

Niezupelnie to takie bezmyslne... Trzebaby oprocz chemikow i terrorystow wlaczyc zwyklych bezmyslnych i glupich ludzi (a takich w naszym spoleczenstwie przybywa w zastraszajacym tempie!). Jesli tos kupi fosfotek cynku "in substantio", to jest wieksze ryzyko, ze nie popatrzy na etykietke lub najzupelniej zwyczajnie zlekcewazy standardoweo ostrzezenie. A opakowanie z trutka na szczury jest z oczywistych powodow az nadto wyraznie oznaczone. No i dochodzi swiadomosc przeznaczenia. A sypki odczynnik w sloiku? Ja sie az tak bardzo nie dziwie przesadnym na pewno srodkom ostroznosci. Nie sa obliczone na dzialajacych swiadomie i w zlej woli, ale raczej na bezmyslnych.
tomasz plucinski