Autor: Tomasz Plucinski (tomek_at_chem.univ.gda.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 11:35:12 MET DST

Przez przypadek otworzylem skrzynke i znalazlem niewyslany list dotyzcacy dyskusji i rownaniach. Mialem sopro zamieszania i jakos list mi sie "zapodzial"...
Moze jeszcze bedzie aktualny
t.p.

> no prosze, czlowiek mysli, ze dokonal epokowego odkrycia ;)
> a tu okazuje sie, ze po prostu spa? na lekcjach matematyki. Ech
> zycie... :-))

Ja tez posypialem...
Poniewaz dyskusja sie rozwija, zatem poskanowalem artykul "ktory z pewnoscia bedzie interesujacy dla tych, ktorych potrafi zainteresowac". Przepraszam, ze jest w postaci siedmiu pjpg-ow, ale zbyt wiele mialbym do recznego
poprawiania.
http://www.chem.univ.gda.pl/~tomek/matrix (bedzie tam przez tydzien)