Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 07:09:40 MET DST

> Przede wszystkim siarkowodor jest w takich przypadkach

Nie jestem przekonany czy na pewno.
Wg. mnie bardziej prawdopodobne, ze ludzie traca przytomnosc na skutek braku tlenu, bo atmosfera jest nasycona CO2 i metanem. Jakos mi sie wierzyc nie chce, ze szambo wydziela na tyle duze ilosci siarkowodoru, zeby jego stezenie zabijalo. Nie wiem jak jest ze szczelnoscia szamb, ale wowoczas dookola panowalby niezly smrod. A z drugiej strony jesli szambo nasycone jest metanem, to proba wejscia tam z papierosem moze sie zakonczyc rownie nieciekawie. W kazdym razie nie upieram sie, moze rzeczywiscie to siarkowodor jest winowajca. Czekam na rozsztrzygajaca opinie jakiegos specjalisty od szamb ;)

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/