Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojciech.szczepankiewicz_at_luc.ac.be)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 11:24:27 MET

Mariusz wrote:

>Gdzie moge znalezc w sieci darmowy kalendarz chemiczny
>MK

Dziwienie sie jest integralna czescia pokory i otwartego umyslu. Dla mnie to zdziwienie Witka jest wazniejsze od Twojej wszechwiedzy. Wykazywanie takiego zdziwienia powinno miec miejsce, jak najczesciej wlasnie w takiej nauce, jak chemia. Radowanie sie czyims zdziwieniem, to tak, jak przygladanie sie teczy... Oczywistosc jest cecha nieoczywista i ten oczywisty fakt powinien miec miejsce tu, na tej liscie. A dlaczego to mialbym sie nie dziwic, ze woda jest niezdbedna do zycia na ziemi - a co to jest wedlug Ciebie zycie? Nie odieraj ludziom radosci bycia chemikiem. Pomysl o swoim smutku i zadziw sie nad nim. Nie irytuj sie tez, gdy ktos chce podzielic sie dobrym kawalem, ktory Ty jednak znasz od wielu lat...
Zdziwiony (nieco)
Wojtek