Autor: Tomasz Ganicz (toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 13:22:19 MET

> Drogi Szymonie!
> Nie wiem, czy się orientujesz, że zwyczajowo w polskich grupach i
> listach dyskusyjnych zwracamy się do siebie per "ty". Poza nielicznymi
> wyjątkami, forma "Pan/Pani" zazwyczaj jest używana dla wyrażenia
> swojego oziębłego dystansu do adwersarza. Tytułowanie, szczególną
> uprzejmość, czy wręcz uniżenie odczytać można jako szyderstwo.

Z tym tytułowaniem to trochę moja wina, bo w ramach konfigurowania programu pocztowego niechcący ustawiłem, żeby mi dopisywało automatycznie moją "oficjalną" sygnaturkę do wszystkich maili, którą normalnie stosuję wyłącznie w mailach "oficjalnych". Natomiast w kwestii, że to nie była praca domowa czuję się nadal tak samo nie przekonany jak Michał.

Tomek.