Autor: Dariusz Jablonski (darekjablonski_at_o2.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 13:54:48 MET

Dziekuje Witku za podpowiedz.
Przepraszam zle sformulowanie z tymu fazami. Dokladnie chodzilo mi o to, zeby wszystkie reagenty byly cieczami. Mam taka reakcje bowiem przeprowadzic w reaktorze okresowym oraz wykonac jej symulacje w moim programie. Bardzo ciezko mi jednak idzie odnalezienie danych kinetycznych i proporcji. Nie wiem czy mam przeprowadzic reakcje zgodnie ze stechiometria. Przepraszam za moj jezyk malo chemiczny lecz wynika on z tego, ze studiuje w Niemczech w jezyku angielskim i chemia to troszeczke nowa dla mnie dziedzina, ktora sam poznaje.
Tutaj w Niemczech mam super dostep do literatury lecz mimo to dane dla roznych reakcji, ktore sobie wymyslam nie sa dostepne. Jak je zdobyc? Jesli mozesz mi jakos pomoc to prosze bardzo. Kinetyczne dane to chyba najwiekszy problem, gdyz reszte to raczej idzie policzyc.
Pozdrawiam
Darek