Autor: Łukasz Biernacki (lukasz.brn_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 12:22:37 MET

> To juz kolejny list... Przykro mi, ale po zmieszaniu KI i
amoniaku (wody
> amoniakalnej) NIC nie powstaje czarnego i wybuchowego.
> Dlaczego? Bo to jest niemozliwe... A jak cos jest niemozliwe,
to nie
> jest mozliwe. I juz.
> tomasz plucinski

Jak to nie jest możliwe:
gdy wlejesz jodyne(KI * C2H5OH)do wody amoniakalnej powstaje czarny osad. Sam próbowałem.
Później wysusz i zapal........:):):)
~~ŁUKASZ~~

Ustrzel Wiatrówkę! Weź udział w konkursie Wirtualnej Polski i BRON.PL Wygraj super nagrody! http://pasaz.wp.pl/app/vcp.po?s=2413