Autor: A & L (dagmara_at_inwind.it)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 07:27:37 MET

Il giorno 12-11-2002 1:31, Jerzy Peszke, j.peszke_at_rocketmail.com ha scritto:

> Szanowny Kolego,
>
> Masz oczywiscie calkowita racje w tym co piszesz.
> Problem jednak w tym iz niektorzy swoja wiedze czerpia
> z gazet, telewizji czy ulotek bekologow lub
> antyglobalistow, uwazajac iz slowo mowione i pisane
> jest jak dogmat. Niewielu natomiast zadaje sobie trud
> aby siegnac wlasnie po fachowe wydawnictwa czy zapytac
> sie autorytetu w dane dziedzinie. Dlaczego? Przyczyn
> jest wiele, jednak najwazniejsza to taka iz gazety
> sukaja sensacji, z tego zyja, bekolodzy bez szumu
> wokol siebie przestaliby istniec. A im wiecj szumu,
> [...]

Ponownie zostaje obrazona, bo nazwac mnie globalista czy ekologisto jest dla mnie nieskonczenie wieksza obraza niz "zle pod sufitem", bo wlasnie takie osoby jak ja nie dadza sie otumanic tym grupom (wymyslonym przez te same osoby od przyslowia cytowanego przez Pana Jerzego i zabojcow Jezusa).

Nie trzeba fachowej literatury zeby udowodnic, ze osoby, ktore obrazaja innych sa IGNORANTAMI i nie maja nic do powiedzenia, bo nie znaja tematu ktory wywoluja a nastepnie podtrzymuja nieudolnie. Smieszy mnie fakt, ze to wlasnie Pan Jerzy powoluje sie na "fachowa literature".
Skad zna tematy wiecow globalistycznych, bo ja ich nie znam, pewnie w nich uczestniczy!
Powtarzam jestem w posiadaniu bibliografii, ktorej ewidetnie Pan Jerzy nie zna, ale stroni od tego zeby sie z nia zapoznac, a szkoda, bo poszerzylby swoje horyzonty i moze wreszcie pzestalby byc IGNORANTEM I obtazac, a przede wszystkim nie dawalby zlego przykladu tym co go czytaja i sluchaja.

Luiza Dagmara Conti