Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojciech.szczepankiewicz_at_luc.ac.be)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 11:57:02 MET

Karolina Onderko wrote:

> Uuuuuu... Zwroc uwage, ze "Przekroj" to akurat stare, szacowne pismo
> poswiecone glownie kulturze, choc nie tylko. A tu taki gniot!
> http://karond.ps.pl
> Instytut Polimerów http://ip.ps.pl

    Dziennikarze nie maja pojecia o chemii i beda dalej pisac takie glupoty. Nie skonsultuja sie nawet z chemikiem bo tekst trafi w wiekszosci do inteligencji, ktora chemie zna tylko z nazwy. Czy to korozja, czy rdzewienie - bez znaczenia. Znaczenie ma tylko, czy mam zaliczony teatr, czy mam przeczytanego Herberta, czy mam swiadomosc posiadania patentu na intelektualnosc.

    Probowalem kiedys wywolac refleksje u pewnej dziennikarki GW po jakims gniocie chemicznym w tej gazecie. Wywolalem. Obiecala, ze bedzie sie konsultowac z taka pania, ktora konczyla chemie zywnosci. Ale, czy dalo to cos - nie wiem.
Wojtek
P.S. Mozemy sie tylko krzywo usmiechac, albo rozpoczas robote u podstaw, organczna prace dla niedouczonych humanistow i artystow, a moze nawet politykow.