Autor: Thomas (dredion_at_wp.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 23:43:13 MET DST

Witam wszystkich

  Mam bardzo wazne pytanie do wszystkich.

Mianowicie - pilnie poszukuje laboratorium mikrobiologicznego na terenie calej Polski do wynajmu lub do kupna dla duzej firmy zajmujacej sie wydawaniem certyfikatow na cala europe.

  Laboratorium powinno miec optymalnie 400 m/2 i byc wyposazone podstawowo. Istnieje mozliwosc dodatkowego zaopatrzenia z mojej strony.
  Prosze o informacje.

Pozdrawiam: Tomasz Soltyszczak dredion_at_wp.pl

PRZEŻYJ niesamowity HALLOWEEN na promie do SZWECJI! Dla 2 osób za 2 zł! < http://abc.wp.pl/halloween/ >