Autor: Izabela Owsik (iza.owsik_at_ha.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 00:55:51 MET DST

Mozesz sprobowac benzenem albo acetonem (zmywacz do paznokci)?:)))) (Tu nie jestem pewna). Zywice epoksydowe moga byc utwardzone czysto fizycznie, mozliwe jest wtedy rozpuszczanie tych zywic pomimo ich wygladu wskazujacego na usieciowanie. Jako rozcieńczalnik (rozpuszczalnik) stosuje sie wtedy etery alifatyczne polioli (np. eter butylodiglicydylowy) pod warunkiem ze w skład zywicy wchodzi bisfenol A.