Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Fri 26 Apr 2002 - 08:43:53 MET DST

Mitom wrote:

> Witam wszystki!
>
> Przepraszam że wczoraj wszedłem na listę z buciorami i na wstepie
> sie nie przedstawilem.
>
> Mam na imie Jarek. Mieszkam w okolicach Lodzi. Jestem chemikiem i
> lubie chemie. Nie prowadze zadnej dzialalnosci (jak to niektorzy
> sugerowali :-I). A jesli choidzi o kase to tak sobie, raczej cienko przede.

Miło nam i witamy nowego kolegę. Mamy nadzieję, że ci się grupa spodoba. Jeszcze tylko jedna, drobna uwaga. Ustaw swojego outlooka tak żeby nie wysyłał maili w html-u tylko w "plain text", oraz żeby kodował polskie litery w ISO a nie w Windows CE, bo takie tu obowiązują zasady.

Tomek "polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli
http://www.ceti.pl/kganicz/rowery