Autor: Marcin Kurnik (markur_at_plusnet.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 07:45:37 MET DST

Wiem,że nie jest to list do koropetycji,ale jestem na pierwszym roku chemii.Nikt nie jest dobry ze wszystkiego.Sprawa związana jest z matematyką.Do jutra po południu mam oddać 20 całek wymiernnych.Więc jakby ktoś miał przykłady rozwiązane od początku do końca byłbym bardzo wdzięczny.Lista jest chyba po to aby zwracać sie z problemami.A w miarę nauki moje pytania beda bardziej potrzebujące wymagającej odpowiedzi. Marcin Kurnik
markur_at_plusnet.pl