Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 16:27:37 MET

At 16:03 13.03.02, you wrote:
>Ufff... już to wreszcie zrobiłem i nie mogę się powstrzymać
>żeby się pochwalić.
>Brakuje jeszcze intro, które muszą "ręcznie" wsadzić ludzie
>z lodzmana.
>Strona jest pod adresem:
>http://www.ptchem.lodz.pl/
>
>Czekam na ew. słowa krytyki ;-)

1. Pod podanym adresem jeszcze nie powstawiałeś stron serwisu! :-) 2. Warto chyba zarejestrować www.ptchem.pl lub www.ptchem.org.pl. Obecna lokalizacja sugeruje, że chodzi o oddział łódzki. 3. Z całym szacunkiem dla CBMiM oraz Twojego wysiłku w tworzenie serwisu, ale chyba odnośnik do stron CBMiM w sekcji "Instytucje Naukowe w Polsce" jest wystarczający i nie trzeba go specjalnie wyróżniać przez umieszczenie na głównej stronie "Odnośniki"? :-> W części zagranicznej dodałbym natomiast szacowne Royal Society of Chemistry http://www.rsc.org/

Tyle słów krytyki, a reszta to same pochwały! Jestem naprawdę pod wrażeniem! Świetna robota!

Pozdrowienia,
Michał

--
           dr Michał Sobkowski
           Instytut Chemii Bioorganicznej PAN, Poznań