Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 18:22:55 MET

> Witam
> Może ktoś z grupowiczów wie ile moze kosztować formalina.
> oraz drugie pytanie: czy można ją kupic bez zezwolenia( pytam o
> to poniewaz znajduje sie ona w wykazie B- substancji szkodliwych
> dla zdrowia)

Kiedys wiele lat temu mozna ja bylo kupic w niektorych aptekach - poniewaz studiujesz w B-stoku to Ci powiem, ze w aptece na Malmeda byly kiedys do kupienia takie ciekawe dla chemika amatora rzeczy jak np. formalina, amoniak 10%, benzyna apteczna (bardzo lekka, szybko parowala), gliceryna, terpentyna - co maja w tej aptece obecnie nie wiem, pewnie juz nie to co kiedys. :(

ak