Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 18:34:39 MET

> W jaki sposob przyczyniacie sie (w swoim zyciu prywatnym) do
> powtornego wykorzystania surowcow ?
> mam nadzieje ze bedzie ono poczatkiem dyskusji na temat szeroko
> pojetego recyklingu

W Polsce wszelkie odpady organiczcne gospodarstwa domowego (tj. skorki od owocow, resztki jedzenia) u mnie w domu sa skaldowane oddzielnie, suchy chleb rowniez oddzielnie. Coz butelki te co sie da wymienic, tez ida na osobna poleczke, niestety reszta jest juz zmieszana z wyjatkiem PETow. Te niezakrecone trafiaja do odpowiedniego konternera. Oraz gazety tez trafiaja na osobny stosik... niestety papieru nie oddaje do recyclingu, bo mi sie nawet za dostawe do punktu skupu nie oplaca, wiec jest wykorzystywany inaczej. W stanach natomiast odpadki z warzyw trafiaja do zlewu, wszelkie odpady z wyjatkiem zwrotnych kontenerow do smietnika, a reklamowki i torby papierowe na osobna poleczke.

Pozdrawiam Armi

                            ~,\|/,~
                            -(o o)-
    ------------------------==(_)==-------------------------
    |             HIGH-PRESSURE CRYSTALLOGRAPHY            |
    |          the 34-th Crystallographic Course           |
    |                  at ERICE, Italy,                    |
    |              4 June --> 15 June, 2003                |
    |            (arrival)  (departures)                   |
    | www.geomin.unibo.it/orgv/erice/olderice/highpres.htm |
    |                                                      |
    |        Recommendation by:                            |
    |             armand_at_amu.edu.pl                        |
    |                   armandb_at_poczta.fm                  |
    |          URL: http://main.amu.edu.pl/~armand         |
    |                    .oooO   Oooo.                     |
                           \ )   (_/

EoF