Autor: Krzysztof Krahel (chemik12_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 10:38:46 MET

Witam.
Jesli chodzi o tą reakcję to jakiś rok temu sam ją wykonywałem, i muszę przyznać ,wyszła mi bardzo ładnie. Jest to reakcja pierwszego rzędu względem kationów H+. Jeśli chodzi o termostowanie próbek, to nie ma to wiekszego wpływu na przebiek doświadczenia, ponieważ temperatura polarometru nie powinna się zmieniać w czasie, właściwie ma on względnie stałą temperaturę.

Krzysztof Krahel
http://strony.wp.pl/wp/chemik12

wNET startuje Optymalna Gra! Czekają na Ciebie Idealne nagrody! Sprawdź koniecznie już od 3.12.2001