Autor: natala (naaataaaliaaa_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 16:39:45 MET DST

jesli ktorys z dyskutantow mial stycznosc z zadaniam i z 2 etapu konkursu poznanskiego chcialabym wiedziec czy do podania wyniku w zad 2 byly mu potrzebne wlasciwosci trmochemiczne ch4 co2 i h2o????? mam wrazenie ze autor zadania zapomnial zadac pytanie o ilosc potrzzbnego metanu ale moze czegosnie doczytalam... sama juz nie wiem
licze na pomoc bo spedza mi to sen z powiek :PP

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]