Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 09:06:36 MET DST

Witam wszytkich,

> o jaki rz康 czasu chodzi???
> rok dwa 10 lat czy moze wiecej :-))
> pytam( tak jak mowilem z czystej ciekawosci)
Moim zdaniem to zalezy od zewnetrznych czynnikow, a glownie temperatury, wilgotnosci powietrza oraz od rozpuszczalnosci substancji w wodzie. Ciezko powiedziec, nie mniej jednak ja bym nie trzymal u siebie w domu gotowego azydku, bo na pewno dziala on jak bomba z opoznionym zaplonem. Moze sie myle, ale ja bym sie raczej tu spodziewal dni, tygodni lub miesiecy.

Armi

                             ~,\|/,~
                             -(o o)-
         --------------------==(_)==--------------------
         |              armand_at_amu.edu.pl              |
         |              armandb_at_poczta.fm              |
         |     URL: http://main.amu.edu.pl/~armand     |
         |                .oooO   Oooo.                |
                            \ )   (_/

EoF