Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_kris.top.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 00:08:43 MET DST

czytajac caly ten artykol , zastanawiam sie nad jednym, dlaczego moj profesor kiedy mi zadal pytanie: "czy mozna zrobic sobie łóżko z uranu???" odpowiedzialem, ze nie mozna bo jest to zgubne w skutkach ( predzej czy pozniej) zganil mnie (zgadnijcie z jaką oceną w indeksie ) do dalszej nauki,
heh ezgam zdalem za szostym razem ( i tak byl w porzadku ze sie nie czepial regulaminu, tylko ciagle mnie osdylal)
kurde zastanawia mnie tylko jedno
mozna czy nie mozna z tego cholernego uranu zrobic sobie wyro czy nie :-)))

plisss wyjasnijcie mi to
pozdrawiam

PODPIS
Mysl:
W człowieku widzi się najpierw to co złe.

NetSystems
Krzysztof Tritt
(Agrest)
www.kris.top.pl/~netsystems