Autor: forestg (maciej_at_kris.top.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 21:30:19 MET DST

Witam
Jako ze jestem tu nowy wiec moje pytanie moze odbiegac od poziomu listy.

Pytanie to dotyczy zastosowania glikolu (entadiolu) w przemysle spożywczym. Troche szukalem w sieci ale nie sadze zeby ktos pil plyn borygo do chlodnic albo czegos tam. W kazdym razie prosze o jakakolwiek pomoc, jezeli ktorys z Szanownych Listowiczow wiedzialby cos na ww. temat prosze o jakiekolwiek, nawet te najbardziej skape informacje