Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 19:51:17 MET

> Nie myslales moze zeby zamiast plaskich gifow wpisywac co
> ladniejsze czasteczki w chimie? Chimie to taki plug-in do
> przegladarek, ktory umozliwia ogladanie na stronie
> czasteczek w pseudo-trojwymiarze.

A co? czasy juz nie te i chemikom brakuje wyobrazni przestrzennej? :)

>Plug in i program
> do wpisywania czasteczek to jest freeware.

Jesli plik nie jest zbyt duzy, to sobie sciagne. Niestety modem nie sprzyja rozbudowie oprogramowania, ale za to rozwija wyobraznie przestrzenna :)

> Pewno w Mercu ;-)
> Dzial handlowy Merca w Polsce: tel: (0-22)-5359700
> E-mail: dzial.handlowy_at_merc.com.pl

Dzieki! To juz cos.

Jeszcze jakby ktos sie ulitowal i powiedzial mi w koncu czy dobrze narysowalem ten wzor, to bylbym w siodmym niebie.

Pozdrawiam

Witek Mozga

mozgaw_at_rocketmail.com
mozga_at_trimen.pl