Autor: Kajetan (kaj_mis_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 00:14:42 MET DST

> to moj pierwszy post na ta liste. Mam na imie Pawel,
> (co pewnie widac w naglowku maila), a chemia interesuje
> mnie od tej efektownej strony - no tak, pirotechnika :)

To ja sie wepchne - poniewaz pl.sci.chemia.pirotechnika nie zostalo zalozone z blizej nieznanych mi powodow, dzieki uprzejmosci kolegi zostala zalozona grupa newsowa poswiecona pirotechnice na serwerze news://news.chrobot.krakow.pl grupa nazywa sie chrobot.pirotechnika.
Mam nadzieje ze mniejsza dostepnosc tej grupy spowoduje ze unikniemy 'inteligentnych inaczej' z pytaniami typu jak otrzymac heksogen czy gdzie kupic HNO3 stezony, bo taki nadaje sie do nitrowania a jest na 'B' Sanepidu.