Autor: piotr stefanski (byeung_at_acid.ch.pw.edu.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 12:17:42 MET DST

Hello Kazimierz,

Monday, August 02, 1999, 12:03:36 PM, you wrote:

KD> Kolega, ktory konczyl ten sam kierunek co ja (technologia chemiczna
KD> na PK) mial taki przypadek.
KD> Otoz w gego grupie byl czlowiek, ktory wywolany do tablicy nie
KD> wiedzial jak napisac wzor wody.
KD> Podpowiedziano mu ze ha dwa o, ten zas napisal H2O, tylko dwojke u
KD> gory, tak jak "do potegi".
KD> Zdziwiony tym faktem prowadzacy cwiczenia niesmialo zaproponowal zeby
KD> te dwojke
KD> umiescic jednak u dolu, na co student odpowiedzial: "A co to za
KD> roznica?", co kompletnie
KD> dobilo prowadzacego.

No to ja przepraszam, ale ... u tak nic takiego jeszcze sie nie przydazylo... i szczerze mowiac nie zabardzo w to wierze... a swoja droga to jak taki ktos kto ma 'H2O' w glowie zdal na wydzial chemiczny?

{tu jeszcze uwaga do kol.Witolda Mozga - CL2 tez bym rozpisal jako L-C-L - inna sprawa, ze nie znam pierwiastkow o wzorze 'L' :) A chlor to Cl - tak tylko sie troche czepiam... :))

                                                      zalaczam pozdrowienia / with greetings
                                                                             piotr stefanski