Autor: Gabriel Drabik (gabrys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 12:14:54 MET

>Czy w podanym artykule jest podana np. procentowa oszczednosc paliwa? Jak
>duze jest to urzadzenie? Jaki jest pobor pradu z akumulatora? Kazdy
>wlaczony odbiornik w samochodzie (swiatla) zwieksza przeciez zuzycie
>paliwa, wiec czy zysk na oszczednosci jest podany wzgledny czy
>bezwzgledny. Jezeli czas relaksacji jest rzedu kilku milisekund (spinow),
>to czy nie powinien byc stosowany w silnikach GDI (bezposredni wtrysk do
>komory spalania) zamiast w gaznikowych?

Wlasnie caly dowcip polega na tym ze jest to urzedzenie jesli chodzi o energie PASYWNE !! Znaczy sie nie ma zasilana ! Zatem powolujac sie na nazwe jest to po prosku magnes trwaly (ew. zaspol magnesow) co tym bardziej pachnie mi naciaganiem.

Produkowane sa magnetyzery do silnikow (od benzyny po gaz i kotlow olejowych) cana od 120 do 240 zl. Poza tym zmniejszaja zuzycie paliwa o 10 - 20 %, zwiekszaja moc silnika, oczyszczaja z nagaru, redukuja toksycznosc spalin o 70-80% nie zuzywaja sie nie wymagaja zasilania, moga byc przekladane do coraz to nowych samochodow (znaczy sie kup jeden magnetyzer bedziesz mial na cale zycie) Slowem zupelna rewelacja...szkoda ze ja nie wierze...

                            gabrys.

ps. zaraz bede probowac to skanowac....